7 Ağustos 2018 Salı

2012 yılının yaz aylarından bir gün

Bu yazı Melih KASAP tarafından yazılmıştır. Kaynak gösterilerek kullanılabilir.


Tahmini olarak 2012 yılının yaz aylarından bir gün... 

Bugün beni telefonumdan arayan bir müşteri temsilcisi ile görüşmem... 

- İyi günler ben .... ( İsim belirtmiyorum ) 

- Melih Beyle görüşebilir miyim ? ( Bu Bey olayına da hala alışamadım ) 

" Buyurun benim. " 

- Efendim firmamız ve kampanyalarımız hakkında bilgiler vereceğim müsait misiniz ? 

" Tabi buyurun. " 

- Şimdi Mehmet Bey firmamız ...... ( Mehmet kim yahu? ) 

Çok uzun bir bilgilendirme ile kampanya tanıtımı sonunda; Ahmet Bey kampanyalarımız hakkında ne düşünüyorsunuz ? yararlanmak ister misiniz ? ( Ahmet ??? ) 

Tanıyanlar bilir genelde sessiz sakin biriyimdir ama cevap vermem gerekti; 

" Mehmet Bey ve Ahmet Bey ne düşünür bilmiyorum ama Ben Melih Bey olarak kampanyanızla ilgilenmiyorum. " 

Kısa bir şaşkınlık ve sessizlik sonrasında peki, iyi günler dedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder